A telefonközpont kiépítésén akár a vállalkozás sikere is múlhat

A telefonközpont kiépítésén akár a vállalkozás sikere is múlhat

Minden cégvezető fő célja az, hogy vállalkozása sikeresen működjön, és ennek érdekében nyilvánvalóan hajlandó mindent megtenni – természetesen a normális keretek között. A munkavállalók kiválasztása, a munkakörök és -folyamatok kialakítása mellett rengeteget áldoznak a vezetők a marketingre is. Azonban sokan elfelejtik azt, hogy akár egy telefonközpont kiépítése is elősegítheti azt, hogy a cég virágozzon.

Ma már alapvetően mindenki az online kommunikációra rendezkedett be, és nem meglepő módon erre is költ minden vállalatvezető a legtöbbet. Ezzel természetesen nincs is baj, hiszen a mai világban, amikor szinte minden a virtuális térbe költözött, vétek volna nem lépést tartani a korral. Ugyanakkor a telefonokat sem szabad csak úgy leírni, mert rendkívüli módon elő tudja segíteni a hatékonyságot egy-egy jól kiépített telefonközpont.

Éppen ezért úgy határoztunk, hogy mai blogbejegyzésünket ennek a témának fogjuk szentelni, hogy mindenki lássa, miért nem szabad félvállról venni ezt a kérdéskört.

Mit tud egy jól kiépített telefonközpont?

Ha valaki azt gondolja, hogy bármelyik telefonközpont telepítése ugyanazt tudja, akkor érdemes alaposan megfontolni azt, hogy miket is tud az általunk használt nyílt forráskódú telefonközpont:

  • Először is fontos szempont, hogy többféle modulja létezik, így teljes mértékben testre szabható az ügyfél igényei alapján.
  • A következő jó hír, hogy nem kell angol nyelvű rendszerrel bajlódni, ugyanis teljes mértékben magyar nyelven használható a rendszer, vagyis bárki bármikor tud állítani rajta.
  • Hasonlóan fontos szempont a Least Cost Route, vagyis minden esetben azt az utat választja a rendszer a telefonhívások során, amelyek a lehető legkevesebbe kerülnek az előfizetőnek.
  • Mivel VoIP szolgáltatásról beszélünk, ezért a havi díjakkal sem kell bajlódni, illetve a hálózaton belüli hívások is költségmentesek.
  • További nagy előny, hogy maga a szolgáltatás helytől független, így egy költözés esetén sem kell új szolgáltató keresésével bajlódni, simán vihető tovább a telefonközpont.
  • Mivel a rendszer a VPN kapcsolatokat is támogatja, ezért home office vagy egyéb távmunka esetén is könnyen kapcsolatba hozhatja a kollégákat.
  • Semmilyen extra kábelezésre nincs szükség, így még esztétikus és praktikus is.
  • A szoftver alapú rendszer további nagy előnye, hogy folyamatosan érkeznek rá a frissítések, amelyek az internet segítségével letölthetőek, így folyamatosan lehet még jobbá és kezelhetőbbé tenni a telefonközpont használatát.

Amint látszik, akad jó néhány előny, ami verhetetlenné teszi a rendszerünket az egyéb, hagyományos telefonközpontokkal szemben.

Kit bízzunk meg a telefonközpont kiépítésével?

Látszólag bármelyik szolgáltatót megbízhatjuk, illetve hagyományosan a már megszokott távközlési cégek felé fordulnak a cégvezetők.

Ugyanakkor érdemes hangsúlyozni, hogy ma már léteznek modern, fejlett technológiákat alkalmazó telefonközpontok, amelyek sokkal költéshatékonyabbak és felhasználóbarátabbak a korábban megszokott lehetőségeknél. Folyamatosan igyekszünk tájékoztatni minden érdeklődőnket a rendszereinkről, így korábbi blogbejegyzéseket is lehet találni ebben a témában, ha még további információkat szeretnénk gyűjteni a döntés meghozatala előtt.

Több mint 15 évnyi tapasztalattal, valamint számos komoly referenciával rendelkezünk, így ezt is érdemes számba venni!

Legyen minél hatékonyabb a céges kommunikáció!

A hatékony kommunikáció minden cég sikerének a záloga, legyen szó akár az alkalmazottak közötti információcseréről, akár a partnerekkel vagy ügyfelekkel folytatott kommunikációról.

Éppen ezért létkérdés, hogy a lehető legjobb rendszert válasszuk hozzá. Ha úgy érzi, ez a cégének is kapóra jönne, akkor bátran vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink valamelyikén!

Link 1: https://fixguard.hu/telefonkozpont/

Link 2: https://fixguard.hu/telefonal-manapsag-meg-barki-is/

Link 3: https://fixguard.hu/kapcsolat/