Bár sokan és sokszor temették már az irodai telefonközpont intézményét, főként az internet elterjedése után, azért az mind a mai napig tartja központi szerepét. Talán nem véletlenül! A szóbeli kommunikáció elengedhetetlen, az e-mailek, az online űrlapok nem pótolnak mindent – az élő szó ereje felbecsülhetetlen.
Éppen ezért tanácsos a modern kornak megfelelő rendszert bevezetni, működtetni és használni. Mai blogbejegyzésünkben azokhoz a vállalatvezetőkhöz szólunk, akik pontosan tisztában vannak azzal, hogy miközben haladni kell a korral, a régi, jól bevált dolgokat – köztük a telefonos kommunikációt – sem szabad elfelejteni.
Milyen egy modern irodai telefonközpont?
Termékeink között az egyik legkeresettebb az internetes alapú irodai telefonközpontunk, amely szemben a régi változattal, nem a telefonvonalakat veszi igénybe a kapcsolat megteremtése során, hanem az internet erejét használja ki.
Ezért aztán búcsút inthetünk a kábelrengetegnek, a havi díjaknak, a bosszantó rendszerszintű problémáknak, amelyeket csak hosszas telefonálgatás után sikerül rendezni.
Az internetnek köszönhetően ma már olyan szoftverek állnak a rendelkezésünkre, amelyek komplett telefonközpontokat tudnak létrehozni, ezzel pedig elérik azt, hogy csupán működő netre van szükség ahhoz, hogy a telefonok működőképesek legyenek.
Természetesen ez rengeteg előnnyel jár a kábelek elhagyásán túl: bármikor bővíthető, átalakítható a rendszer, a magyar menü segítségével pedig akár külső támogatás nélkül is tudja egy-egy kolléga módosítani, igényekre szabni.
Pénzügyi szempontból is racionális döntés
Nyilvánvaló, hogy minden cégtulajdonos a lehető legköltséghatékonyabban szeretne bevezetni minden újítást, ugyanakkor óva intünk mindenkit attól, hogy csak az ár alapján válasszon szolgáltatót. Korábbi blogbejegyzésünkben részletesebben értekeztünk arról, hogy mennyire fontos, hogy kire is bízzuk a hálózatunk üzemeltetését – nincs ez másként az irodai telefonközpont esetében sem.
A befektetett összeg hamar megtérül, hiszen a munkatársak ingyen hívhatják egymást, sőt, a céges flottához tartozó mobiltelefonokkal is ugyanez a helyzet.
Ami viszont abszolút előny, hogy a rendszer annyira okos, hogy kimenő hívás esetén ki tudja választani azt a vonalat, amelynek használata a vállalkozásnak a legkisebb költséget jelenti majd, vagyis pénzügyileg mindenképp egy jó döntést hozunk, ha modernizáljuk a telefonközpontunkat.
A home office immáron nem kizáró tényező
Mivel egyre több cég életében kap helyet a hibrid munkavégzés, ezért nem árt, ha mindent úgy rendezünk, hogy a távolból dolgozó kollégák se csak részfeladatokat tudjanak otthon elvégezni, hanem teljeskörűen el tudják látni a munkakörüket.
Ha ezidáig problémát okozott a bejövő hívások fogadása, ha félmegoldásokkal próbálkoztunk ahhoz, hogy a benti vonalas telefont is fel tudja venni a home office-ban dolgozó kolléga, akkor van egy jó hírünk: az általunk kínált modern irodai telefonközpontba simán bekapcsolódhat az a munkavállaló is, aki otthon, a dolgozószobájában ülve végzi napi teendőit.
Így akár az ügyfelekkel, akár a munkatársakkal való kommunikáció gördülékennyé és zökkenőmentessé válik, vagyis sikerül elérni azt, hogy az összes kolléga a lehető leghatékonyabban végezhesse munkáját – ez pedig a cég sikerei szempontjából kardinális jelentőségű lépés!
Ha a vállalkozásában még van mit fejleszteni a telefonközpontot tekintve, bátran vegye fel velünk a kapcsolatot, alakítsuk ki az újszerű és hatékony rendszert együtt!