Manapság a technológia olyan dolgokat tesz lehetővé, ami korábban teljes mértékben elképzelhetetlen volt. Ha a céges telefonos kapcsolatokat vesszük alapul, akkor bizony a VoIP telefonközpont mellett sem mehetünk el szó nélkül, ugyanis teljes mértékben megreformálta azt, amit a vállalati telefonközpontokról gondoltunk ezidáig.
Mégis sokan még a régi, elavult, vonalas technológiát alkalmazzák, aminek oka talán abban rejlik, hogy nem ismerik ezt az újdonságot, vagy épp nem mérik fel azt, mennyivel több előnnyel jár az, ha ezt az internet alapú telefonközpontot telepítik és alkalmazzák. Éppen ezért mai írásunkban részletesebben is bemutatjuk, pontosan miért más és mivel több a VoIP telefonközpont, mint a már régről ismert vezetékes változat.
Mit kell tudni a VoIP telefonközpontról?
Ez az internet alapú központ rugalmasan bővíthető, mentesít minket mindenféle vezetékek keszekusza látványától, illetve a menüje magyar nyelven is elérhető, ezért bármelyik kolléga tud módosítást eszközölni a megváltozott igények alapján.
Anyagilag is kevésbé megterhelő, hiszen jóval kevesebbe kerül, mint a hagyományos telefonközpont, illetve okos funkciója, hogy kiválasztja azt a vonalat, amelyik a legkevesebbe kerül nekünk.
További előnye, hogy egymást, valamint a céges mobilokat is ingyen lehet hívni, így tulajdonképpen ingyen beszélhetnek egymással a kollégák.
A home office ma már szinte alap!
Természetesen tisztában vagyunk azzal, hogy szép számmal akad olyan szakma, amelyet egyszerűen képtelenség otthonról végezni, ugyanakkor rengeteg olyan munkakör van, amely lehetővé teszi a részleges vagy éppen a teljes home office-t.
Ahhoz azonban, hogy valóban gördülékeny legyen az átállás, illetve az otthoni munkavégzés, nem csupán a céges laptopról vagy mobiltelefonról kell gondoskodni.
Az általunk kínált VoIP telefonközpontba távolról is be lehet kapcsolódni, így a bent dolgozó munkatársakra sem hárul nagyobb teher. Egyrészt azért, mert az otthonról dolgozó kolléga épp úgy tudja kezelni a bejövő hívásokat, mint ha bent az irodában dolgozna, másrészt pedig, mert egymást is ugyanolyan hatékonyan, egy gombnyomással el tudják érni a munkatársak.
Ennek hatalmas szerepe van abban, hogy semmilyen munkafolyamat ne legyen akadályoztatva, ezért mindenképpen érdemes megfontolni ennek az újszerű telefonközpontnak a bevezetését.
Persze nem szabad itt megállni, hiszen a videokonferenciák, meetingek lebonyolítása is jócskán ad feladatot akkor is, ha minden alkalmazottunk az irodában tartózkodik és csak a távoli partnerekkel kell kapcsolatot létesíteni. Korábbi blogbejegyzésünkben részletekbe menően írtunk az általunk kínált videokonferencia-eszközről, érdemes ennek beszerzését is fontolóra venni!
Ne írjuk le a telefont!
Bár kétségtelenül nagy területet hódított meg az internet és az általa lehetővé vált szolgáltatások, ugyanakkor mégsem szabad a telefont, mint kommunikációs eszközt leírni.
Egyik érv a VoIP telefonközpont alkalmazása mellett az, hogy a kollégák sokkal hatékonyabban tudnak egyeztetni egymással. Sokszor a hosszas e-mailezés eredménytelennek bizonyul, sőt, akár félreértésekre, konfliktusokra is adhat okot.
Végezetül nem mehetünk el szó nélkül amellett a tény mellett, hogy rengeteg ügyfél, vásárló vagy partner inkább a telefonbeszélgetés híve, hiszen ez sokkal közvetlenebb, személyesebb kapcsolatot tesz lehetővé. Így bár a weboldalakon szerepel ajánlatkérő űrlap vagy épp jelentkezési lap, esetleg vásárolni is lehet ott, sokan mégis inkább a telefonos ügyintézést választják. Éppen ezért nem szabad kihagyni ezt a nagyszerű lehetőséget, amely ezt a régi kommunikációs eszközt megújult köntösben, a modern kor igényeire szabva kínálja.
Jól tudjuk, hogy minden vállalat egyedi igényekkel rendelkezik, ezért arra bátorítunk mindenkit, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot, ossza meg velünk az igényeit, és megtaláljuk együtt az ideális megoldást!